לפרוץ את 

"גבולות האבטחה"

​ליבת העשייה של מחלק ביטחון קלאסית היא אבטחה פיזית, של העובדים, של המידע ושל הנכסים וכו' - אלה "גבולות האבטחה" שעלינו לפרוץ!

אז אך עושים זאת ? 

על ידי מתן משמעות עמוקה ורחבה לליבת העשייה נוכל להוביל לשילוב של ראשי המחלקה בעשיה העסקית השוטפת תוך מעורבות בתהליכים השונים בחברה לדוגמה:

  • לוגיסטיקה - ביצוע ספירות מלאי מדגמיות, מעורבות בספירות מלאי רבעוניות ושנתיות​, ביקורות להשמדת מוצרים, מכירת "פסולת" [משטחים, ברזל, נחושת] ועוד.

    • אתם יודעים שדיווח ספירות מלאי לא תקינות נחשב לעברה פלילית? 
    • ידעתם שנושא האחריות הוא המנכ"ל?
  • רווחה - תכנון אבטחתי לאירועי חברה, תדרוך עובדים טרם יציאה לחו"ל בשליחות או לטיול,
    קביעת רמת אבטחה נדרשת לכל נסיעה לחו"ל וביצוע אבטחה בפועל.
    • אתם בטח יודעים שאחריות הארגון על העובד אינה מסתיימת בחצרותיו אלא נשמרת כל עוד
      הוא במסגרת / מטעם מקום העבודה גם באירועי חברה, טיולים בארץ או בחו"ל. ​​

זאת ועוד יובילו להכרה בחשיבות מחלקת הביטחון ושדרוג מעמדה למחלקה משפיעה שתורמת גם להכנסות החברה ולבטח מונעת הפסדים וסיכונים.

חושבים מחוץ לקופסא.PNG

"מניצודים לציידים"

עומס המשימות של מחלקת ביטחון קלאסית מובילים לאבטחה פאסיבית, מטפלת ולא מונעת סיכונים ובעיות אך עומדת בציפיות, ביעדים ובמשימות שמציבים לה - סטנדרטית ולא "פורצת גבולות".
 
מחלקת ביטחון של "ציידים":
תיזום פעולות לאיתור ומניעה של סיכוני אבטחה.
תיזום איתור מעילות | גנבות | פחת ואובדן. 
תיזום ביקורות ובקרות בתחומים שונים - לוגיסטיקה, אבטחת מידע פיזי, כוח אדם/עובדי קבלן.
תיזום תחקירים וחקירות מונעות. 
 
פחות "כיבוי שריפות" ואירועי למידה!
חיפש מידע יוזמה.jpg

 "השירות באבטחה"

​שירות - שירות - שירות

בדרך כלל האדם הראשון שלקוח פוגש הוא נציג מחלקת הביטחון - חווית השירות מתחילה אצלנו:

  • שירות לעובדי החברה ומנהליה

  • שירות ללקוחות ומבקרים

  • שירות לספקים וקבלנים

אנו מכשירים את המאבטחים, ומוכשרים בעצמנו באיתור סמנים מחשידים / סמחי"ם - בתיעוד, בהתנהגות, בהופעה, בסביבה וכו', חלקינו מוכשרים בירי, בקרב מגע ועוד הכשרות מיוחדות.

הניסיון מלמד שרוב הקונפליקטים של מאבטחים הם מ"עולם השירות הלקוחות" ודורשים הכשרה מתאימה שיכולה למנוע או לצמצם התנגדויות | עימותים וסיכונים.

ניסיון.png